1.062.439

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A hírnév ereje

Arculatelmélet

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: Alapítvány a Public Relations Fejlesztéséért
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 320 oldal
Sorozatcím: Alapítványi Szakkönyvek - Public relations alapismeretek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 25 cm x 17 cm
ISBN: 963-853-797-3
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Dr. Szeles Péter: A hírnév ereje második (bővített) kiadása ismét borzolja majd a szakmai és kevésbé szakmai olvasók kedélyét. Mindig ilyen érzéseket kelt amikor egy gondolkodó kutató egy lépést tesz a "hallgató mély" megértése és megértetése felé. A munka kíméletlenül tapossa le a diszciplínáris határokat, megértetve ezek vizualitását. Mélyíti a tudást a szervezeti felszín, de a mélystruktúrák vonatkozásában is, ugyanakkor bármennyire furcsa, az egész csak az emberről szól.
A közgazdászok embere szemébe nézve látjuk ahogy félkarú rablóként pörgeti agya a nullákat, s csodálkozunk, hogy Prága sommásan ennyire értékeli a legnagyobb hatalmú testületeit. Bálványunk az "éppen elég", s a másoktól igényelt puritanizmusnak mélyén a kisajtolt profit egyre kevésbé magyarázható meg a maradékelven éhes nem-elit számára. Az átlagosan és nekem éppen elég - a másik számára nem csak kevés, de hordozza a katasztrófa fenyegetését is.
A marketing éhes - krokodil - embere előtt csak meg kell lóbálni... Tovább

Fülszöveg

Dr. Szeles Péter: A hírnév ereje második (bővített) kiadása ismét borzolja majd a szakmai és kevésbé szakmai olvasók kedélyét. Mindig ilyen érzéseket kelt amikor egy gondolkodó kutató egy lépést tesz a "hallgató mély" megértése és megértetése felé. A munka kíméletlenül tapossa le a diszciplínáris határokat, megértetve ezek vizualitását. Mélyíti a tudást a szervezeti felszín, de a mélystruktúrák vonatkozásában is, ugyanakkor bármennyire furcsa, az egész csak az emberről szól.
A közgazdászok embere szemébe nézve látjuk ahogy félkarú rablóként pörgeti agya a nullákat, s csodálkozunk, hogy Prága sommásan ennyire értékeli a legnagyobb hatalmú testületeit. Bálványunk az "éppen elég", s a másoktól igényelt puritanizmusnak mélyén a kisajtolt profit egyre kevésbé magyarázható meg a maradékelven éhes nem-elit számára. Az átlagosan és nekem éppen elég - a másik számára nem csak kevés, de hordozza a katasztrófa fenyegetését is.
A marketing éhes - krokodil - embere előtt csak meg kell lóbálni a brutálisan lecsupaszított, előrágott koncot, s némi pénz és megdolgozás árán a jóllakott is újra és újra falánkká tehető. Bálványunk a könnyen - gyorsan - atombombát - ingyen algoritmus. Eredménye a fogyasztás - pusztítás állandósága, a játszma összege azonos az (elit)gazdászéval. Az egytényezős kérdések, az egytényezős válaszok, az egytényezős megoldások álvilága. Ha a valóság bonyolultabb, kérjük a mi szintünkre butítani!
A kommunikáció embere még kissé torznak született kiskorú. Az egy M...M-je (ld.: R. Dawkins), az információ, veleszületetten terhelt. Már tudjuk, hogy ki fogja nőni. Már látszik, hogy nőnek a körmei, s talán hordozza a megváltók erényeinek is némelyikét, de hangja nem elég erős, hogy igazán meghalljuk. Ezt a hangot erősíti fel a könyvben kifejtett gondolatok mélyén meghúzódó arculatelmélet. Az üzenet egyértelmű, szinte ordít. Tégy jót és beszél róla. Mondom, először tégy aztán beszélj, s főleg ne csak beszélj! Az olvasó számára felteendő első kérdés: Ha a kezdet ember, a végpont ember, a közvetítő ember, akkor hogyan lehet a profit a lényeg? A többit kéretik felnőtt módon kérdezni és megválaszolni, sőt eldönteni! Mert ha nem mi tesszük, mindig lesznek mások, akik az ostobák határtalan bátorságával kéretlenül is megteszik helyettünk. Nekem erről szól a könyv, meg szakmáról, meg etikáról - ja, hogy ezt a szerző nem akarta? A jó könyv az arról is ismerszik, hogy nem csak annyit mond, amennyit beleírtak. Ez pedig egy jó könyv. Vissza

Tartalom

Előszó9
Bevezetés12
Közgazdasági megközelítés15
Informatikai megközelítés23
Az információs társadalom25
Pszichológiai megközelítés47
Az image47
Az image és a kategória53
Image-dzsek és attitűdök62
Image-dzsek és a magatartás65
Az image fajtái70
Reáltanfolyamok szerinti csoportosítás71
Az image kialakulás módja szerinti csoportosítás81
Az image történetiségén alapuló csoportosítás83
Az image irányultság szerinti csoportosítás88
Az imázs kategóriák közötti korreláció90
Image-átvitel és image-stratégiák91
Országkép, Ország Image96
Országkép96
Régió imázs117
Települések imázsa (város-/település-marketing)121
Az arculat (Corporate Identity)127
Az arculat meghatározása127
A kortárs elméletek kritikája140
Az "5C" modell140
Az identitás-mix143
A Sándor modell146
Az arculat értelmezése147
Az arculat fejlődése159
Az arculat építési módszerei161
Az arculat két oldala165
A tartalom167
A forma, a design240
Az arculat funkciói264
Az arculat tervezése268
Az arculat tervezésének munkafolyamata268
A kommunikáció szerepe az arculat építésében273
Mérés és kiértékelés279
Az image-ek mérése279
Arculati auditálás286
Felhasznált irodalom305
Lektori vélemények308
Név- és tárgymutató315

Szeles Péter

Szeles Péter műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Szeles Péter könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem