1.066.444

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A hír értékei

Etika és professzionalizmus a mai magyar médiában

Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Sükösd Miklós-Csermely Ákos: Előszó 6
Michael Laké: A magyar elektronikus média és az EU-csatlakozás 13
MÉDIAETIKA ÉS A MÉDIAKÓDEXEK
Nigel James Thorpe: A visegrádi jegyzőkönyv 23
Vajda Éva-Kaposi Ildikó: Etikai dilemmák a magyar újságírásban 29
Martos Gábor: Hír, érték, rend, szabály Három esettanulmány
szenzációhajhászásról és újságírói etikáról....................................41
Horvát János: Etika, jog, újságírás, média............................47
Médiakódex és társadalmi kontextus
Hajdú István. Heltai Péter, Horvát János, Richárd Lucas,
Szabó László Zsolt. Szabó Stein Imre, Wéber János,
Wismger István vitája..........................................................................63
Szűcs László: Médiaetikai kódexek a mai Magyarországon ..... 71
Miklós Gábor: Az amerikai média etikai és szakmai választásai
az elnökválasztástól Bush győzelméig .........................................83
HÍREK A MAGYAR TÖRTÉNELEMBEN
Kotroczó Róbert: A nemzet hírfőnöke. Kozma Miklós
hírelvei 1920-42 ................................................................................ 93
Z. Karvalits László: A malacvilágosság ideje félszázéves
sajtótanulságok nyomában. A sajtószabadság korlátai 1944-48 105
Kormos Gyula: Politikusok a filmhíradókban 1948-56 . 119
HÍRÉRTÉK ÉS PROFESSZIONALIZMUS
Török Gábor: Politikai napirendek és a média......................135
Kotroczó Róbert: A hír kritériumai politikai napirendek
a televíziós hírműsorokban......................................................................................................147
Vajda Éva: Közeg és szakma ......................................................................155
Mucsányi Marianna: A hírszerkesztés szakmai credo 163
Lugosi Viktória: Tévéhíradóink 2000-ben............................169
Tükröm, tükröm, mondd meg nékem...
Mit mutat a média a magyar valóságról? Hírműsorok a mérlegen
Bárdos András, Hardy Mihály, Horváth Szilárd, Kereszty Gábor,
Ladvánszky György, Merza Jenő, Navracsics Tibor, Pékár István,
Whitall Klára, Zsámboki Gábor........................................................183
Ferenczi Krisztina: Az új hangadók.
A rádiópiac robbanása 2000-ben....................................................197
Hammer Ferenc: Szegények a médiában ....................................207
Miró Kiss Ida: A hágai csúcs a magyar és
a nyugat-európai médiában............................................................219
INFOTAINMENT ÉS INTERNET A HARMADIK ÉVEZREDBEN
Michael K. Deaver: A politikai infotainment
az amerikai médiában......................................................................227
Pikó András: Félórai lapok: hírérték a hazai
internetes újságokban......................................................................235
Dessewffy Tibor: A jövő emlékei.
A hírvilág a digitális forradalom után ..............................................241
Gecser Ottó: Internet felsőfokon (x) ..............................................249
Szerzőink
255
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem