kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Előszó: Rákosi Béla altábornagy | 3 |
A szerkesztő az olvasóhoz | 5 |
A repülés csodája: Bognár István okl. gépészmérnök | 7 |
A repülőmotor: Bognár István | 21 |
Repülőgép-modellezés: Madaras Aurél MAESZ alelnök | 37 |
A repülőgép érzékszervei: Horváth Béla rep. mérnök százados | 42 |
Repülőorvosi vizsgálat: Rados Imre dr. orvos százados | 54 |
Vitorlázó repülés: Tóth Jenő okl. gépészmérnök | 59 |
Repülőoktatás | 66 |
Boszorkánytánc a levegőben | 75 |
Ejtőernyőugrások: Tassonyi Edömér ejtőernyős százados | 79 |
Az időjárás hatalma: Bognár Kálmán dr. rep. szaksz. százados | 84 |
Tájékozódás a levegőben: Balásy Gyula rep. százados | 92 |
Összeköttetés egymással és a földdel: Szende Béla rep. százados | 101 |
Vadászharc: Pottyondy László rep. főhadnagy | 108 |
Naplórészletek: Pottyondy László | 116 |
Felderítők repülők: Fáy Ödön rep. százados | 120 |
Bombázók támadása: Eszenyi Dénes ny. rep. százados | 125 |
Nikolajew bombázása: Eszenyi Dénes | 132 |
A zuhanóbombázás: vitéz Timár István rep. százados | 138 |
Utasforgalom | 144 |
Meggondolások a repülőgép tervezésénél: Varga László okl. gépészmérnök, műegyetemi intézeti tanár | 154 |
Műszaki szolgálat: Bognár István | 158 |
Csatán szovjet hadihajóval: Bibithy-Horváth László rep. százados | 168 |
Hogyan lehetek repülő? Czirmay Zoltán ny. rep. százados, MAESZ főfelügyelő | 172 |
Mellékletek: | 176 |
Időlap | 183 |
Térképjelek | 184 |
Morse-jelek | 185 |
Q-kódex | 186 |
Repülőgép adatok | 187 |
Képek jegyzéke | 189 |
Tartalomjegyzék | 191 |
KÉPEK JEGYZÉKE | |
24-25. old. között | |
Weiss Manfréd WM 14 csillagmotor | |
Weiss Manfréd WM 21 közelfelderítőgép | |
Focke-Wulf FW 56 együléses gyakorlógép | |
Bücker Bü 131 iskolagép | |
Bücker Bestmann iskolagép | |
Bücker Jungmann iskolagép (Bü. 131) | |
MODELLEZÉS - Lázas munka otthon | |
MODELLEZÉS - Műhelyben | |
MODELLEZÉS - Reptéren | |
MODELLEZÉS - Rajtra készen | |
56-57. old. között | |
Beszállás a gépbe | |
Focke-Wulf FW 58 gyakorlógépek | |
VITORLÁZÓREPÜLÉS - Gumiköteles indítás | |
VITORLÁZÓREPÜLÉS - Fenségesen | |
VITORLÁZÓREPÜLÉS - Indítás után a völgy fölött | |
VITORLÁZÓREPÜLÉS - Fel a felhők fölé | |
Arado Ar 96 B vezetett orsóban | |
Focke-Wulf FW 200 Kondor bombázógép | |
72-73. old. között | |
Focke-Wulf FW 58 gyakorlógép vezetőülése | |
Focke-Wulf FW 58 gyakorlógép műszerfala | |
Messerschmitt Me 108 Taifun utasgép vezetőülése | |
Arado Ar 96 gyakorlógép vezetőülése és műszerfala | |
Heinkel He 111 távolfelderítőgép | |
Heinkel He 111 gép indulás előtt | |
88-89. old. között | |
Hatos ejtőernyős-csoport ugrása | |
Teljesen nyitott ejtőernyő | |
FELHŐK - Rétegfelhő | |
FELHŐK - Gomolyos rétegfelhő | |
FELHŐK - Középszintű rétegfelhő | |
FELHŐK - Gomolyfelhő és fátyolfelhő | |
FELHŐK - Bárányfelhő | |
FELHŐK - Zivatarfelhő | |
120-121. old. között | |
Messerschmitt Me 109 vadászgép | |
Repülés előtti »eligazítás« | |
Készen a »bevetésre« | |
Vonuló kocsioszlop felderítése | |
Heinkel He 46 közelfelderítővel ellenség közelében | |
Messerschmitt Me 110 rombolók közelékben | |
152-153. old. között | |
Műszaki szolgálat. Utolsó csavarhúzások a zubón | |
Junkers Ju 87 gép. Zuhanófék zárva | |
Junkers Ju 87 gép. Zuhanófék nyitva | |
Junkers Ju 86 K bombázógép részei | |
Junkers Ju 86 bombázógépek kötelékben | |
Junkers Ju 86 bombázógép |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.