1.062.389

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A gyógypedagógia új útjai

Rendszerfejlesztés, tanácsadás, integráció

Szerző
Bratislava
Kiadó: Vydavatel'stvo Liecreh Gúth
Kiadás helye: Bratislava
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött keménykötés
Oldalszám: 347 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 16 cm
ISBN: 80-967-383-8-0
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával. Első kiadás.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Előszó 5
Klaus Wenz: Az Európai Fórum projekt (1995-1997) 7
I. Változó ellátórendszerek Európában és a változások tudományos
háttértényezői
Klaus Wenz: Az európai országok közötti kapcsolatok a gyógypedagógia területén 27
Karlheinz Jetter: Piaget ma 33
Marina Mikulajová: Vigotszkij ma 49
II. Az iskola mint szervezet- komponensek és a fejlesztés lehetőségei
Martyn Rouse: Az egyéni továbbképzés és az intézményi fejlesztés összekapcsolása a speciális nevelési szükségletek ellátásának javítása érdekében 67
Peter Mittler: A szülők és a szakemberek közti kapcsolat újragondolása 81
A szervezetfejlesztés alapjai és technikái 103
(Összeállította Hans-Günter Garz)
III. A pedagógus új feladatai - tanácsadás
Hans-Günter Garz: A tanácsadás koncepciói és modelljei 151
Hans-Günter Garz: Mi teszi a tanácsadást hatékonnyá? - Adalékok a tanácsadási
szituáció hatótényezőihez és a tanácsadó beszélgetés ismérveihez 169
Waldemar Pallasch: A tanuló- és tréningprogram építőelemei 185
IV. Az iskola új feladatai - integráció és inklúzió
Petra Flieger: A tanárok integrált oktatással kapcsolatos beállítódásainak változása - Metodikai megfontolások a pedagógus-továbbképzésekhez 217
David Milton: Mikro-foglalkozások tanárcsoportokban 227
Derek Waters: A projekt anatómiája 251
David Johnstone: Inkluzív oktatás és közösség - A speciális kompetenciájú szakember integrációja 293
David Johnstone: A forrásközpontok szerepe az inkluzív oktatás megalapozásában 315
Christian Heldstab: A diszlexia (diszgráfia, diszkalkúlia) formájában jelentkező iskolai kudarc mint egy időben fel nem tárt fejlődési diszfázia kései következménye 325
Heidi Heldstab: „Hallom, de nem értem" - Fejlődési diszfáziás gyermekek korai fejlesztése 343
A kötet tanulmányainak bibliográfiai adatai 350
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem