1.072.878

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A gyermek szükségleteire épített tanulás az óvodában

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: Flaccus Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 222 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 16 cm
ISBN: 978-615-5278-36-5
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


A tanulás ne lecke legyen a gyermeknek, hanem szívdobogtató élmény*" (JózsefAttila)
Könyvemmel az a célom, hogy bemutassam az óvoda lehetőségeit a tudásvágy megalapozásában. Célkitűzésem a következő hitvallásból táplálkozik:
• Hiszem és tudom, hogy a tanulási motívumok fejlődése tetten érhető, sőt fejlődésük elősegíthető az óvodai pedagógiai munka során.
• Hiszem és tudom, hogy ez a fejlődés elvezet majd a fenti alapkérdéshez, nevezetesen a tudásvágy kibontakozásához.
• Hiszem és tudom, hogy a tudásvágy kibomlása segítségére lesz az óvodából iskolába lépő gyermeknek. Segítségére lesz azért, mert kíváncsian és belső motívum alapján, nyitottan és fogékonyan adja át magát az iskolai tanulási folyamatnak.
• Tudom, hogy segítségére lesz azért is, mert egész személyiségére kiható, olyan szükséglettel, igénnyel rendelkezik majd, ami egész életében meghatározó irányultságot eredményez. Ez pedig nemcsak saját maga, de a társadalom számára is értékes személyiségvonásokban realizálódik.... Tovább

Fülszöveg


A tanulás ne lecke legyen a gyermeknek, hanem szívdobogtató élmény*" (JózsefAttila)
Könyvemmel az a célom, hogy bemutassam az óvoda lehetőségeit a tudásvágy megalapozásában. Célkitűzésem a következő hitvallásból táplálkozik:
• Hiszem és tudom, hogy a tanulási motívumok fejlődése tetten érhető, sőt fejlődésük elősegíthető az óvodai pedagógiai munka során.
• Hiszem és tudom, hogy ez a fejlődés elvezet majd a fenti alapkérdéshez, nevezetesen a tudásvágy kibontakozásához.
• Hiszem és tudom, hogy a tudásvágy kibomlása segítségére lesz az óvodából iskolába lépő gyermeknek. Segítségére lesz azért, mert kíváncsian és belső motívum alapján, nyitottan és fogékonyan adja át magát az iskolai tanulási folyamatnak.
• Tudom, hogy segítségére lesz azért is, mert egész személyiségére kiható, olyan szükséglettel, igénnyel rendelkezik majd, ami egész életében meghatározó irányultságot eredményez. Ez pedig nemcsak saját maga, de a társadalom számára is értékes személyiségvonásokban realizálódik.
A fenti célom megvalósítása érdekében a következő feladatokra vállalkozom:
• bemutatom, hogy milyen alapokon nyugszik a gyermek tudásvágya és hogyan fejlődnek a tanulási motívumai;
• abban a pedagógiai folyamatban mutatom be ezeket, amelyben az óvodás gyermek szükségleteinek kielégítése történik, adódik, tettenérhető;
• a fentiek teljesítéséhez rávilágítok az óvodapedagógus megváltozott szerepére, amelyet a tanulás megszervezésében, a tanulásirányítás módjában és hatásrendszerében előnyös alkalmaznia.
A szerző Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza

Körmöci Katalin

Körmöci Katalin műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Körmöci Katalin könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem