kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Zrínyi Katonai Könyv- és Lapkiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Fűzött keménykötés |
Oldalszám: | 406 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 15 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Fekete-fehér fotókkal illusztrált. |
Milliók szerelme | 5 |
Kocsik ló nélkül | 10 |
Tüzérek, kurtizánok és gőzkocsik | 12 |
A nehéz gőzjárművek kora | 17 |
Gőzautók | 26 |
A motor születése | 31 |
A belsőégésű gép | 31 |
A lőporgép | 31 |
A terpentinmotor | 33 |
Gyantamotor | 34 |
A hőlégmotor | 35 |
Az első gázgépek | 35 |
Lenoir | 38 |
Az Otto-motor | 44 |
August Nicolaus Otto | 44 |
Újból az atmoszferikus motor kezd dolgozni | 49 |
A gázmotor bemutatkozik | 53 |
A négyütemű motor | 58 |
Egy magános óriás | 66 |
Az automobilizálás ős- és hőskora | 69 |
Daimler és Maybach | 69 |
A motorkerékpár | 74 |
A benzines hintó | 76 |
A motorkocsit megismerik | 79 |
A katonák érdeklődnek | 87 |
Benz | 96 |
De Dion, a bolond gróf | 110 |
Autóklubok alakulnak | 117 |
A Gordon-Bennet versenyek | 124 |
Bon allumage, jó gyújtást | 129 |
A Mercedes kocsi | 137 |
A nizzai hét | 143 |
Magyarok | 147 |
Csonka János | 157 |
A technikai fejlődés útja | 168 |
Autókavalkád | 184 |
Olaszok | 184 |
Pekingtől Párizsig automobilon | 190 |
Egy másik keleti utazás | 195 |
Az Alfa Romeo | 197 |
A Lancia | 198 |
Az olasz karosszéria | 200 |
Az angolok | 203 |
Austin | 207 |
A Rolls & Royce | 210 |
Az angol-Daimler | 217 |
Morris, Rover, Huber és mások | 221 |
A franciák | 225 |
A Renault | 226 |
Renault expedíciók | 230 |
A Citroën | 230 |
A Simca | 234 |
A gépkocsiipar kezdetei Oroszországban | 236 |
Amerika | 238 |
Az elindulás évei | 241 |
A tragacskirály | 247 |
A General Motors | 259 |
Amerikai autók az első világháborúban | 265 |
Néhány amerikai autómárka | 267 |
A Jeep | 267 |
A Buick | 270 |
Cadillac | 271 |
Chevrolet | 273 |
Chrysler | 274 |
Dodge | 275 |
Hudson-Essex | 276 |
Lincoln | 276 |
Packard | 278 |
Pontiac | 278 |
Studebaker | 280 |
Willys | 280 |
Duesemberg | 281 |
Egy kellemetlen könyv | 282 |
Néhány európai autómárka | 287 |
Horch | 287 |
DKW | 289 |
A Tatra | 290 |
Laurin & Clement, Skoda | 295 |
Hollandok, nagy gyár, kicsiny ország | 296 |
A svédek | 297 |
Ferdinand Porsche és a Wolkswagen story | 302 |
Opel | 317 |
A szocialista autóipar | 322 |
A szovet autóipar | 322 |
Csehszlovákia | 330 |
NDK | 330 |
A lengyelek | 335 |
Bulgária és Románia | 335 |
A Diesel-motor | 338 |
Motor a hadseregben | 346 |
Vontatók | 346 |
A generátorvonat | 359 |
Terepjáró gépkocsik | 364 |
Milyen a korszerű terepjáró? | 370 |
A Rába Botond | 376 |
A páncélautók | 379 |
Reka | 394 |
A dugattyúmúzeum | 397 |
Hogyan nevezték az autót régen? | 398 |
Autók a szélcsatornában | 399 |
A - nem nagyon távoli - jövő útja | 400 |
Harc a másodpercekért | 404 |
A holdautó | 408 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.