kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 155 oldal |
Sorozatcím: | Pedagógiai források |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | 963-17-0037-2 |
Megjegyzés: | Tankönyvi szám: 42495/5. |
Előszó | 5 |
A funkcionális nevelés | |
Bevezetés. Pszichológia, biológia, nevelés | 9 |
A lélektanra alapozott nevelés | 12 |
Herbart | 16 |
A modern pszichológia | 21 |
A funkcionális pszichológia eredete | 24 |
A funkcionális szemlélet | 35 |
A funkcionális szemlélet jogosultsága | 38 |
A magatartás fő törvényei | 47 |
J. J. Rousseau és a gyermekkor funkcionális koncepciója (Kivonat) | 79 |
Az intelligencia lélektana (Kivonat) | 84 |
Az akarat funkciója (Kivonat) | 88 |
Discat a puero magister (Kivonat) | 91 |
Az aktív iskola lélektana (Kivonat) | 93 |
A nyelvtanítás funkcionális módszere (Kivonat) | 95 |
A nevelés és a demokrácia (Kivonat) | 97 |
Miért ásítunk? (Kivonat) | 100 |
A nevelés funkcionális koncepciója (Kivonat) | 102 |
Végkövetkeztetés. Élet-e a nevelés, vagy az életre való felkészítés? | 104 |
Szerkesztői jegyzetek | 125 |
Mellékletek | |
Edouard Claparéde élete és tevékenysége | 129 |
Kislexikon | 137 |
Utószó (Juhász Ferenc) | 143 |
Névmutató | 153 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.