1.067.327

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A folyamatos értékelés a kisegítő iskolában

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Fővárosi Pedagógiai Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 79 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-501-000-1
Megjegyzés: A könyv 400 példányban jelent meg.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A magyar közoktatásügy jövőjét, fejlődési tendenciáját meghatározó 1972. június 15-i párthatározat kijelölte azokat a feladatokat, amelyek az oktató-nevelő munka korszerűsítését szolgálják, ezek a... Tovább

Előszó

A magyar közoktatásügy jövőjét, fejlődési tendenciáját meghatározó 1972. június 15-i párthatározat kijelölte azokat a feladatokat, amelyek az oktató-nevelő munka korszerűsítését szolgálják, ezek a gyógypedagógia területére - s azon belül a kisegítő iskolákra - is vonatkoznak. Oktatási rendszerünknek érvényesíteni Ml a szocialista pedagógia célkitűzéseit, a tanulók sokoldalú képzését, az egész személyiség komplex formálását.
Módosított Tantervünk, megjelenő tankönyveink, munkafüzeteink is ezt kívánják segíteni. Tanügyi dokumentációink, taneszközeink azonban csak akkor tölthetik be funkcióikat, ha ismerjük feladataink összefüggéseit, ha ezek komplexitásukban állnak előttünk. Tevékenységünk minden mozzanata lényeges, ha céljaink elérésében segítséget nyújtanak. Ezért látszik szükségesnek, hogy követelményként fogadjuk el azt a megállapítást, mely szerint a pedagógiai tevékenység hatásfokának növelésére való törekvésünk egyik fontos feltétele, hogy szemléletünkben a folyamatos értékelés, az állandó "visszacsatolásra" való törekvés, mint szükséges tényező, gazdagabb tartalommal kapjon helyet. Ezért vállalkoztunk jelen kiadványunk megjelentetésére. Vissza

Tartalom

Füleky Attila: EREDMÉNYEK ELLENŐRZÉSE, ÉRTÉKELÉSE AZ OKTATÁS ÉS NEVELÉS FOLYAMATÁBAN 5
AZ OKTATÁSI ÉS NEVELÉSI FOLYAMAT EREDMÉNYMÉRÉSEINÉL HASZNÁLATOS ESZKÖZÖK 11
- A tudásszintmérés eszközei 12
- A képességszintmérés eszközei 16
- A neveltségi szint mérésének eszközei 21
EREDMÉNYEK ELLENŐRZÉSE A KISEGÍTŐ ISKOLÁBAN 37
Királyné Rigó Katalin: ÚJ KIADVÁNYOK A KISEGÍTŐ ISKOLÁKBAN 43
- Kiadványaink az oktatási folyamatban 44
- Kiadványaink a didaktikai alapelvek vetületében 47
- Kiadványaink a szerkezeti munkaformák keretében 54
- A tanulók munkája a kiadványokkal, mint oktatási eszközökkel a módszer vetületében 61
IRODALOMJEGYZÉK 75
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A folyamatos értékelés a kisegítő iskolában A folyamatos értékelés a kisegítő iskolában

A borító gerince elszíneződött.

Állapot:
940 Ft
470 ,-Ft 50
4 pont kapható
Kosárba