1.067.017

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A fogyasztói magatartás

Aktuális cikkek

Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Perfekt Gazdasági Tanácsadó és Oktató Részvénytársaság
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 309 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 16 cm
ISBN: 963-394-532-1
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az olvasókönyvet ajánlom mindazoknak, akik szeretnének a fogyasztói piacról bővebb információkat szerezni, illetve a fogyasztói magatartás egyes részterületei tanulmányozásában elmerülni, az... Tovább

Előszó

Az olvasókönyvet ajánlom mindazoknak, akik szeretnének a fogyasztói piacról bővebb információkat szerezni, illetve a fogyasztói magatartás egyes részterületei tanulmányozásában elmerülni, az olvasókönyv szerkesztésével az volt a célom, hogy a fogyasztói magatartáshoz kapcsolódó aktuális cikkek - nem teljes körű - összegyűjtésével áttekintést adjak azokról a témákról, amelyekkel a szakemberek foglalkoznak. Az olvasókönyv nyolc fejezetre tagolódik, melyek a fogyasztói magatartás vizsgálatának gyökereitől indulva a vevői elkötelezettség, a vevői elégedettség és lojalitás témáit, valamint a marketingpszichológia témaköreit ölelik fel. Egy-egy fejezet bizonyos ágazatokkal: autókereskedelemmel, élelmiszeriparral, valamint a marketingkommunikáció egyes aspektusaival kapcsolatos cikkeket tartalmaz.
Köszönetet mondok volt TQM és nemzetközi marketing szakos, fogyasztói piac szakirányú hallgatóimnak: Csoba Anikónak, Dombai Viktóriának, Dienes Bálintnak, Hrivnák Kákrolynak, akik egyes cikkek fordításában, valamint a tanszéki demonstrátoroknak és marketing szakirányos hallgatóknak: Lukovics Andreának, Molnár Dorottyának, Orosz Szabinának, Peresztegi Ágnesnek, Rédling Amarillának és Szabó Péternek, akik a szerkesztési munkában segédkeztek.
Hasznos és élvezetes olvasást kívánok: Szántó Szilvia Vissza

Tartalom

A fogyasztói magatartás a kezdetekben és ma
A fogyaszti bizalom kutatásának története és nemzetközi tapasztalatai (összefoglalás)11
Kiskamaszok országa21
A limbikus rendszer hatása a fogyasztói magatartásra25
Amerika élete megváltozott (Összefoglalás)31
Vásárlósi elkötelezettség
Hogyan válik vásárló a potenciális vevőből?34
Az involvement alapkategóriái38
Gyakorlati vevőgondozás51
Vevői elégedettség és lojalitás
Vásárlói elégedettség56
A vásárlói elégedettség szerepe a gazdasgi növekedésben63
Összefüggés a dolgozói és vevői elégedettség között68
Vevői elégedettség: Garancia a vevői lojalitásra?79
A fogyasztói hűség értékelése88
A fogyasztók márka- és bevásárlóhely-hűsége93
Fogyasztói lojalitás103
A minőség-elégedettség-lojalitás-jövedelmezősége "lánc" problémái, a lojalitás hatása a jövedelmezőségre110
Marketing-pszichológia
Motiváció, személyiség, érzelmek és önértékelés (Összefoglalás)116
Életstílus (összefoglalás)122
Életstílus-kutatás új dimenziókban127
Érték(?)teremtés - érték(?)esítés137
Fogyasztói értékek és vásárlói magatartás148
Vásárlói magatartás az autókereskedelemben
Az elégedett autótulajdonos nem feltétlenül márkahű159
A fogyasztói elégedettség okainak és következményeinek vizsgálata a magyar autókereskedelemben162
Felmérés az autóvásárlás döntési folyamatáról172
Az ágazatai recesszió idején az autókereskedelem felfedezi a vevőközelség értékét176
A piac néhány kitüntetett szegmense
Szeniorok mint célcsoport(ok)183
Millenniumi hölgyek - A női vásárlási motivációk fejlődése199
A mai nő: alapértékek, szerepek, énkép204
Női/férfi szerepek ábrázolása a reklámokban216
Fiatalok márkafogyasztása226
Árgyalatok a fiatalok piacán230
A marketingkommunikáció különböző aspektusai
A ruha teszi239
A fogyasztóhoz a csomagoláson keresztül vezet az út245
A márkák hatása az érzelmekre és az értelemre250
Színek, illatok, ízek, hangok a marketing szolgálatában256
A szagok formái270
Marketing az élelmiszeriparban
Húzd meg - ereszd meg!277
Szolgáltatási márkák: Gyorséttermek az Egyesült Királyságban282
"A palackba zárt spiritusz" avagy a termékfejlesztés létrejöttének folyamata a fiatalokat célzó alkoholtartalmú termékek esetében287
Fogyasztói értékítéletek a bormarketingben298
A fogyasztó a jövőben303
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem