kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Fűzött papírkötés |
Oldalszám: | 207 oldal |
Sorozatcím: | Eredménymérés az iskolában |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Tankönyvi szám: 52566. Fekete-fehér ábrákkal. |
Bevezetés | 5 |
A fogalmazástechnika mérésének metodikája | 11 |
A mérés feltételei | 11 |
A fogalmazástechnika műveletei | 12 |
A viszonyítás | 41 |
Az országos reprezentatív mérés megszervezése és végrehajtása | 44 |
A fejlődésmérés kétféle módja | 44 |
A fogalmazástípusok kiválasztása | 46 |
A reprezentatív minta nagysága, a mintavétel módja és az eredmények megbízhatósága | 47 |
A mérés megszervezése, végrehajtása | 50 |
Az országos színvonal elemzése műveletenként | 51 |
Az átlagos eredmények alakulása | 77 |
Az átlagos teljesítmények számításának módja | 79 |
Empirikus súlyok | 80 |
A viszonyítási alap | 81 |
Százalékos teljesítmény | 82 |
Az átlagos eredmények elemzése | 82 |
A teljesítményeket befolyásoló tényezők | 103 |
Az iskola jellege | 104 |
A tanulók neme | 106 |
A fogalmazástechnika és az általános tanulmányi eredmény összefüggése | 107 |
A családi környezet hatása | 111 |
A gyakorló pedagógusok által végezhető mérések | 117 |
A fogalmazások megíratása és elemzése | 117 |
Viszonyítás az országos színvonalhoz | 119 |
A mért eredmények osztályzattá alakítása | 124 |
A mérési eljárás validitása | 131 |
Függelék | 137 |
Irodalomjegyzék | 141 |
Mellékletek | 189 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.