kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Könyvkötői kötés |
Oldalszám: | 286 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 21 cm x 15 cm |
ISBN: | 963-17-3138-3 |
Megjegyzés: | Tankönyvi szám: 52753. |
Előszó a magyar kiadáshoz (Csoma Gyula) | 5 |
A felnőttnevelés egyetemes problémái | |
A. V. Darinszkij: A permanens képzés a Szovjetunióban | 9 |
J. N. Kuljutkin: A felnőttoktatás mint lélektani-pedagógiai kérdés | 22 |
G. Sz. Szuhobszkaja: Milyen céllal veszik igénybe a felnőttek a különböző információforrásokat? | 38 |
Durkó Mátyás: A permanens nevelés rendszere Magyarországon | 50 |
Baloghné Trócsányi Berta: Az iskolai felnőttoktatás helye és szerepe a permanens képzés rendszerében | 71 |
Lux Alfréd: A távoktatás koncepciója és didaktikai hipotézise | 82 |
Az iskolai felnőttnevelés problémái | |
Sz. G. Verslovszkij: A felnőttek általános képzésének ösztönzése a Szovjetunióban | 91 |
E. P. Tonkonogaja: Az oktatási folyamat sajátosságai az esti iskolában | 103 |
O. F. Fjodorova: A dolgozó fiatalság szakmai és általános képzésének kölcsönös kapcsolatáról | 116 |
Csoma Gyula: A művelődési anyag tartalmi és szerkezeti korszerűsítésének irányai az iskolai felnőttoktatásban | 126 |
Daly Lenke: Az oktatási formák szerepe és a tanulás irányításának metodikai problémái a dolgozók iskolájában | 144 |
Tánczos Gábor: A középiskolai felnőttoktatás társadalmi szerepének kutatásához | 163 |
Az iskolán kívüli felnőttnevelés problémái | |
Népi egyetemek a Szovjetunióban | 183 |
A. V. Darinszkij: A népi egyetemek a szovjet közoktatásban | 183 |
A. D. Jurov: A hallgatók közötti objektív eltérések számbavétele a népi egyetemek hálózatának kialakítása és belső struktúrájának szervezése közben | 188 |
F. I. Kazakova: Az oktatási foylamat szervezés a társadalmi-politikai népi egyetemeken | 203 |
M. D. Mahlin: Az oktatási folyamat a szülők pedagógiai népi egyetemein | 218 |
A Korunk Valóság mozgalom | 231 |
Soós Pál - Szabó László: A mozgalom célja, tartalma, szervezeti mechanizmusa és legfontosabb statisztikai adatai | 231 |
Boros Sándor: A mozgalomban való részvétel, illetve a távolmaradás motivációja | 243 |
Rubovszky Kálmán: A mozgalom résztvevőinek művelődési aktivitása és ennek közművelődései segítése | 252 |
Durkó Mátyás: A mozgalom művelődési hatékonysága | 258 |
Köpf László: A mozgalom érdekfejlesztő, nevelő hatása | 265 |
Durkó Mátyás: A mozgalom összefoglaló művelődéspolitikai és andragógiai értékelése | 272 |