kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Országos Közoktatási Intézet |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 146 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-682-538-6 |
Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. |
I. rész | |
Előszó | 7 |
Egy új iskolatípus a tömegoktatás szolgálatában | 8 |
1989 és ami utána történt | 10 |
A rendszerváltás évei (1989/90) és az azt követő évtized | 12 |
Miért kellett reforrmálni? | 14 |
Tantervi koncepciók | 15 |
2001- a kerettantervek bevezetése | 22 |
A kerettantervek bevezetését követő kutatás | 25 |
Az iskolák térbeli elhelyezkedése | 31 |
II. rész | |
Fenntartók és iskoláik | 41 |
Változások a tantárgyi struktúrában | 44 |
Az alapozó szakasz (1-4. évfolyam) | 44 |
A felső tagozat (5-8. évfolyam) | 45 |
A felnőttek középiskolái | 49 |
Esélyteremtés a felnőttoktatásban | 53 |
A lemorzsolódást megelőző (tanulást támogató) iskolai eszközök | 56 |
Pedagógusok a felnőttoktatásban | 57 |
Intézményi szintű innovációk és a pedagógusok | 67 |
Az iskolák teljesítménye | 71 |
A felnőttek általános iskolái | 72 |
A felnőttek középiskolái | 73 |
A tanulás tere | 74 |
Milyen eszközöket használnak a pedagógusok? | 76 |
A kerettantervek ahtása az iskola pedagógiai jellegű tevékenységére | 79 |
Tartalmi változások | 83 |
A modultantárgyak kérdése | 84 |
A kerettantervek bevezetésében közreműködő szereplők az iskolában | 89 |
Viták a tantestületen belül | 92 |
Hogyan tovább? | 95 |
Befejezés | 97 |
Függelék | |
A felnőttek iskolái - Interjú Bátyai Lászlóval | 105 |
Európa Angyalföldön - Interjú Forrai Regével | 111 |
Felhasznált irodalom | 117 |
Jegyzetek | 119 |