1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A bizalom tolmácsai (dedikált példány)

Public relations

Szerző
Lektor

Kiadó: Medipen
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 408 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-00-8332-9
Megjegyzés: Barát Tamás szerző által dedikált példány. Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A könyv bevezeti az olvasót a public relations szemlélet és gondolkodásmódjába, bemutatja a pr tevékenység elméletét és gyakorlatának alapjait. Ennek elsajátítását nagyon hasznosnak tartom főként a vállalatvezetők számára, a szervezet hatékonyabb működtetése, főként a szervezet vezetés és fejlesztés szempontjából.
Szalai Piroska, főszerkesztő (CEO Magazin)

A könyv olvasója megismerkedhet a bizalomépítés művészetével, a reputáció-menedzselés, az informálás és informálódás elvével, a kölcsönös előnyökön alapuló, tudatos kommunikáció szervezés tudományával. Ez pedig elengedhetetlen minden üzletember, és nemcsak a jó szervezeti vezető, de minden munkatárs számára is.
Varga Zsolt, lapigazgató (CEO Magazin)

Tartalom

Előszó7
Első fejezet, amely elmondja, hogy a pr-szakember számára mit jelent a kommunikáció13
Mi a kommunikáció?16
A kommunikáció szervezése38
Második fejezet - Bevezetés a public relations elméletébe41
A public relations meghatározásai43
Harmadik fejezet, amelyből kiderül, hogy mi a reputáció, avagy mit is szeretne elérni a public relations szakembere61
Mit jelent a reputáció?63
Szervezeti kultúra, értékrend, filozófia, stratégia, taktika72
A szervezet értékítéletei, magatartása, "hozzáállása"77
A szervezet tudatos arculat-építése, kép, képmás79
Negyedik fejezet, amely megmutatja, hogy hogyan jutottunk el a public relations-ig81
A pr kezdetei85
Összefoglaló időrendi táblázat - néhány fontos évszám96
Ötödik fejezet, ameyl bepillantást nyújt abba, hogy mivel is foglalkozik a pr-szakember?101
Hídelmélet - Tolmács a hídon103
Mi kell ahhoz, hogy valaki jó pr-es legyen?108
A pr, mint szakma113
Egy szervezeti pr-részleg feladatai156
A pr "spirál"165
A pr helye a szervezetek életében167
Hatodik fejezet, amelyből kiderül, melyek a public relations alapformái, irányai?171
A public relations helye a társadalomban173
Belső public relations - belső kommunikáció177
A külső public relations részterületei182
Public Affairs215
Szervezeti támogatáspolitika alakítása225
A public relations tevékenység egyéb munkaterületei229
Hetedik fejezet, amelyből megtudható, hogy mia a szervezeti kultúra és mi is az a corporate identity és az image, avagy mi a különbség az arculat és a kép között239
Mi a corporate identity?241
Image244
Nyolcadik fejezet, amelyben megismerkedünk a szervezetek belső kommunikációjával és annak szervezésével261
Vertikális és horizontális kommunikációs modellek267
A belső pr szükségessége279
Kilencedik fejezet, amelyben láthatjuk, hogy a nem profit orientált és a civil szervezetek területén is működik a pr287
A non-profit szféra területei és jellemzői290
A társadalmi célú kommunikáció területei293
A civil szféra kommunikációja294
Tizedik fejezet, amelyben megtudjuk, hogy melyek a public relations legfontosabb eszközei és mi a pr "technológiája", mit jelent az, hogy "mi-ho-ki-ho-me?"303
A public relations legfontosabb eszközei305
A pr "technológiája"318
A "mi-ho-ki-ho-me" elv322
A public relations tervezés információs bázisa332
Zero base planning system336
Az eszközök kiválasztásának néhány elvi szempontja337
A hírértékű üzenetek eljuttatása közvetítőn keresztül339
További tervezési feladatok345
Tizenegyedik fejezet, amely megismertet a public relations jelentősebb szervezeteivel, etikájával, a pr szakemberek magatartási szabályaival, és végül néhány jó tanács is olvasható, hogyan legyünk a bizalom tolmácsai351
A public relations hazai és nemzetközi szervezetei353
Szakmai, etikai, magatartási szabályok359
Gyakorlati tanácsok362
Tizenkettedik fejezet, néhány fontos dokumentum367

Barát Tamás

Barát Tamás műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Barát Tamás könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem