Fülszöveg
Amikor egy baba világra jön, természetes, hogy telve vagyunk várakozással - féltve óvjuk őt, és gondoskodunk róla. Ezek mellett fontos az is, hogy békés, nyugodt környezetet teremtsünk a számára, bátorítsuk felfedezökedvét, fejlesszijk figyelmét, és megtanítsuk koncentrálni. A Maria Montessori pedagógiáján alapuló könyv ötleteket és gyakorlatokat ajánl a szülőknek a születéstől a baba 15 hónapos koráig.
Megtudhatjuk:
• hogyan alakítsuk ki az újszülött környezetét,
• hogyan készítsük el a baba különböző fejlődési szakaszaihoz illeszkedő, az érzékelést segítő eszközöket,
• hogyan segítsük a baba képességeinek fejlődését,
• hogyan neveljük önállóságra,
• hogyan teremthetünk a családban derűs légkört.
Marie-Hélene Place 1994 óta ír könyveket Maria Montessori nevelési elvei és gondolatai alapján. írásait számos nyelvre lefordították.
MÓRA CSALÁDI IRÁNYTŰ
A Móra Kiadó 2012-ben indult sorozata a szülőknek szóló önsegítő könyvek legjavából válogat. A Maria Montessori...
Tovább
Fülszöveg
Amikor egy baba világra jön, természetes, hogy telve vagyunk várakozással - féltve óvjuk őt, és gondoskodunk róla. Ezek mellett fontos az is, hogy békés, nyugodt környezetet teremtsünk a számára, bátorítsuk felfedezökedvét, fejlesszijk figyelmét, és megtanítsuk koncentrálni. A Maria Montessori pedagógiáján alapuló könyv ötleteket és gyakorlatokat ajánl a szülőknek a születéstől a baba 15 hónapos koráig.
Megtudhatjuk:
• hogyan alakítsuk ki az újszülött környezetét,
• hogyan készítsük el a baba különböző fejlődési szakaszaihoz illeszkedő, az érzékelést segítő eszközöket,
• hogyan segítsük a baba képességeinek fejlődését,
• hogyan neveljük önállóságra,
• hogyan teremthetünk a családban derűs légkört.
Marie-Hélene Place 1994 óta ír könyveket Maria Montessori nevelési elvei és gondolatai alapján. írásait számos nyelvre lefordították.
MÓRA CSALÁDI IRÁNYTŰ
A Móra Kiadó 2012-ben indult sorozata a szülőknek szóló önsegítő könyvek legjavából válogat. A Maria Montessori pedagógiáján alapuló kötetek a legkisebbek nevelésének kérdéseivel foglalkoznak. Az iskolateremtő orvos-pedagógus kiindulópontjának tekintette, hogy tisztelni kell a gyermekeket, akiket a világ megismerésének vágya vezérel. Ezért a felnőttek elsőrendű feladata, hogy biztosítsák számukra az önálló és szabad cselekvés lehetőségét.
r iíh l : - ¦ r,! ;' : ii \ i'hj
• i . !'l. li' i
/ / ' ¦ > n f r li' i ^ f
WÁjim! i
isffmmm
m-.^i' íf fi-' f 'r i- ' - ¦ i-'-i
jLmmmé'- i' i it/:^:« ''V í
-• t V'" ' is-ir f - i----- i < '
A TARTALOMBÓL
^ 4 babaszoba kialakítása
-> Tárgyak és eszközök a babaszobában
^ A baba első eszközei
^ Mozgás és játék
^ Felfedezés és beszéd
^ Hétköznapi tevékenységek
„Világosan látszik, hogy a felnőtt állandó ellenőrzésével, folytonos dorgálásával és önkényes parancsaival zavarja és akadályozza a gyermek fejlődését. Ezzel csírájában fojtja el a gyermek minden kreatív erejét."
Maria Montessori
ELOKESZULETBEN
Éve Herrmann
100 Montessori fejlesztő syokorlat 18 hónapos kortól
Éve Herrmann
100 Montesson fejlesztő gyakorlat 3-6 éveseknek
!t !•
í
! .
i
!
I ^
i
^ . I • . » ; ^ f
Vissza