Fülszöveg
A világ legbefolyásosabb és legeredetibb gondolkodóiról szól ez a könyv. Nagyvállalati vezetők partnerei ők, akik innovatív, a megszokottól eltérő; gondolataikkal és látásmódjukkal új távlatokat nyitnak a menedzsment gondolkodásban, legyen szó stratégia alkotásról, szervezetfejlesztésről vagy az élethosszig tartó tanulásról. Biztos vagyok benne, hogy ha megismerkednek személyes kedvenceim, Stephen Covey, Edward de Bono, Malcolm Gladwell, Dániel Goleman, Tom Peters és Linda Gratton korszakalkotó gondolataival, kedvet kapnak ahhoz, hogy alaposan elmélyedjenek ötleteikben és javaslataikban, és ki is próbálják azokat a napi munkájukban. Felfedezésekkel teli, izgalmas élmény vár Önökre!
Dr. Juhos Andrea - ügyvezető partner, DBM Magyarország
Gazdasági válság idején különösen fontos újragondolni, hol vagyunk, honnan hová tartunk. Merre induljunk, hol keressünk támogatást? Mi lehetne jobb kiindulópont, mint az 50 legbefolyásosabb üzleti gondolkodóhoz fordulni? Ők azért kerültek erre a...
Tovább
Fülszöveg
A világ legbefolyásosabb és legeredetibb gondolkodóiról szól ez a könyv. Nagyvállalati vezetők partnerei ők, akik innovatív, a megszokottól eltérő; gondolataikkal és látásmódjukkal új távlatokat nyitnak a menedzsment gondolkodásban, legyen szó stratégia alkotásról, szervezetfejlesztésről vagy az élethosszig tartó tanulásról. Biztos vagyok benne, hogy ha megismerkednek személyes kedvenceim, Stephen Covey, Edward de Bono, Malcolm Gladwell, Dániel Goleman, Tom Peters és Linda Gratton korszakalkotó gondolataival, kedvet kapnak ahhoz, hogy alaposan elmélyedjenek ötleteikben és javaslataikban, és ki is próbálják azokat a napi munkájukban. Felfedezésekkel teli, izgalmas élmény vár Önökre!
Dr. Juhos Andrea - ügyvezető partner, DBM Magyarország
Gazdasági válság idején különösen fontos újragondolni, hol vagyunk, honnan hová tartunk. Merre induljunk, hol keressünk támogatást? Mi lehetne jobb kiindulópont, mint az 50 legbefolyásosabb üzleti gondolkodóhoz fordulni? Ők azért kerültek erre a listára, mert állandóan a megújuláson, az ismeretlen megismerésén, a körülöttünk lévő tabuk folyamatos megkérdőjelezésén gondolkodtak, akik már életükben intézményekké váltak. E könyv esélyt kínál, hogy megértsük, kihez érdemes fordulni, és mit tanulhatunk tőlük. Számomra a legfontosabb üzenete, hogy nincsenek kész válaszok, ám e guruk segíthetnek megtalálni a saját megoldásainkat problémáinkra.
László Csaba - adótanácsadó partner, KPMG, volt pénzügyminiszter
Vissza