Fülszöveg
Ha a 3ds max 7 képes rá, mi is Ifépesek vagyunk
„Max" a lehetőségek lenyűgöző tárházát kínálja, a 7-es változatot pedig mind a sokat próbált profik, mind a kezdők izgalmasnak és szórakoztatónak találják majd. Ebben a könyvben minden megtalálható, ami ahhoz szükséges, hogy a Maxben profi kinézetű animációkat készítsünk. A kötet e sokoldalú program valamennyi szolgáltatását bemutatja, különös tekintettel az újdonságokra, de ami a legjobb benne, az az, hogy mindezt oly módon teszi, hogy közben serkenti a kreativitást, a színesben mellékelt alkotások pedig csak tovább fokozzák az Olvasó alkotókedvét.
A kötet minden részletre kiterjedően bemutatja a 3ds max 7-et
• A Gyorstalpalót elolvasva azonnal elkészíthetünk egy térbeli animációt
• Felfedezhetjük az olyan új modellezési szolgáltatásokat, mint az Edit Poly, vagy az új Skin Wrap és Skin Morph módosító
• Megtanulhatjuk, hogyan tehetjük részletesebbé a kis felbontású modelleket a Max új térképezési szolgáltatásaival
•...
Tovább
Fülszöveg
Ha a 3ds max 7 képes rá, mi is Ifépesek vagyunk
„Max" a lehetőségek lenyűgöző tárházát kínálja, a 7-es változatot pedig mind a sokat próbált profik, mind a kezdők izgalmasnak és szórakoztatónak találják majd. Ebben a könyvben minden megtalálható, ami ahhoz szükséges, hogy a Maxben profi kinézetű animációkat készítsünk. A kötet e sokoldalú program valamennyi szolgáltatását bemutatja, különös tekintettel az újdonságokra, de ami a legjobb benne, az az, hogy mindezt oly módon teszi, hogy közben serkenti a kreativitást, a színesben mellékelt alkotások pedig csak tovább fokozzák az Olvasó alkotókedvét.
A kötet minden részletre kiterjedően bemutatja a 3ds max 7-et
• A Gyorstalpalót elolvasva azonnal elkészíthetünk egy térbeli animációt
• Felfedezhetjük az olyan új modellezési szolgáltatásokat, mint az Edit Poly, vagy az új Skin Wrap és Skin Morph módosító
• Megtanulhatjuk, hogyan tehetjük részletesebbé a kis felbontású modelleket a Max új térképezési szolgáltatásaival
• Felfedezhetjük, hogy miként lehet az új torzító ecset segítségével finom részletekkel kiegészíteni az objektumhálókat
• Megtanulunk karaktereket és tömegeket animálni az immár a programba épített Character Studio segítségével
• Szemléletes gyakorlatok mutatják be tíz vagy még kevesebb lépésben a legfontosabb fogalmakat, és segítenek a tanulásban -
A Physique módosító az élethű figurák megalkotásában segít
CD-melléklettel
A mellékelt CD-ROM-on különféle térbeli modelleket találunk, amelyeket saját munkáink során felhasználhatunk, illetve a gyakorlatokhoz szükséges Max-fájlokat, a könyv PDF-változatát, amelyben tallózhatunk is, valamint az ábrák színes változatát.
Vissza