1.067.081

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

3ds max 5 gyakorlatok - CD-vel

Discreet courseware

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Grafikus
Lektor

Kiadó: Studio 21 Publishing
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 500 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 17 cm
ISBN: 963-210-067-0
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. CD-melléklettel.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Üdvözöljük a Discreet hivatalos 3ds max 5 tréning programjában. Függetlenül attól, hogy Ön a magyarországi Discreet Training Center - a Studio21 Training Center oktatási intézmény - hallgatója, vagy esetleng önállóan tanul, ebben a kiadványban számos értékes információra lelhet a 3ds max szoftverrel kapcsolatban. A gyakorlatok a 3ds max 5 használatának alapjait ismertetik az olvasóval. A könyv több modulból áll, melyek a 3ds max 5 főbb felhasználási területei szerint alkotnak egységeket. A fejezetek a következők: áttekintés, animáció, modellezés, anyagok, bevilágítás és képszámítás, valamint egy egész napos gyakorlat. A könyv meghatározott sorrendben taglalja a különböző funkciókat, de az áttekintés elolvasását követően tetszés szerint választhat a különböző fejezetek közül. Az egyes fejezetek az elmélet és a gyakorlat bemutatására egyaránt kitérnek. Miután végigolvasta a könyvet, és elvégezte az adott gyakorlatokat, képes lesz önállóan dolgozni a 3ds max programmal.
A kiadványt a... Tovább

Fülszöveg

Üdvözöljük a Discreet hivatalos 3ds max 5 tréning programjában. Függetlenül attól, hogy Ön a magyarországi Discreet Training Center - a Studio21 Training Center oktatási intézmény - hallgatója, vagy esetleng önállóan tanul, ebben a kiadványban számos értékes információra lelhet a 3ds max szoftverrel kapcsolatban. A gyakorlatok a 3ds max 5 használatának alapjait ismertetik az olvasóval. A könyv több modulból áll, melyek a 3ds max 5 főbb felhasználási területei szerint alkotnak egységeket. A fejezetek a következők: áttekintés, animáció, modellezés, anyagok, bevilágítás és képszámítás, valamint egy egész napos gyakorlat. A könyv meghatározott sorrendben taglalja a különböző funkciókat, de az áttekintés elolvasását követően tetszés szerint választhat a különböző fejezetek közül. Az egyes fejezetek az elmélet és a gyakorlat bemutatására egyaránt kitérnek. Miután végigolvasta a könyvet, és elvégezte az adott gyakorlatokat, képes lesz önállóan dolgozni a 3ds max programmal.
A kiadványt a Discreet fejlesztőinek és oktatóinak produkciós és oktatási tapasztalatai alapján állítottuk össze. A könyvhöz mellékeltünk egy CD-t is, mely a gyakorlatok elvégzéséhez szükséges modelleket, anyagokat, textúrákat és animációkat tartalmazza.
Ha egyéb hivatalos Discreet kiadványainkról, képzésekről - character studio, combustion és 3ds max - is szeretne többet megtudni, kérjük, látogasson el a www.design21.hu portálra, a www.3dtraining.hu oktatási oldalra vagy a www.s21net.com címre. Vissza

Tartalom

Munkatársak
Bevezetés
Telepítés
A gyakorlat fájljainak lemásolása a CD-ről
Bevezető a számítógépes grafika, a 3D animáció és a 3ds max témakörébe1
Célok1
Digitális tartalom1
3D számítógépes animáció - Hogyan működik?6
Mit csinál a 3ds max?6
A 3ds max nyelvezete10
Felhasználói felület13
Célok13
Bevezetés13
Felhasználói felület13
Nézetablakok mérete és elrendezése17
Menüsor21
Tabulátor panelek és eszköztárak28
Parancspanelek31
Párbeszédpanelek34
Négyes menü35
Állapotterület és parancssor37
Kapcsolók37
Animáció mód37
Idővezérlők38
Leporellók38
Nézetablak navigációs eszközök38
Konklúzió39
Munka fájlokkal és objektumokkal41
Célok41
Bevezetés41
Objektumok létrehozása és módosítása46
Modifier Stack Display (Módosítóverem)53
Objektumkiválasztás59
Kiválasztási halmazok, csoportok és rétegek61
Konklúzió67
Objektumok transzformálása69
Célok69
Bevezetés69
Transzformációk69
Objektumok másolása76
Objektumraszterek80
Koordinátarendszerek83
További transzformációs módszerek87
Konklúzió91
Áttekintés gyakorlat93
Célok93
Bevezetés93
A bohóc létrehozása102
A jelenet animálása107
Konklúzió112
Alapvető animációs technikák és a Track View (Nyomkövető ablak)113
Célok113
Bevezetés113
Kulcsképanimáció114
Set Key Filters (Kulcs beállítása szűrők)118
Kulcsképek szerkesztése118
A Track View (Nyomkövető ablak) használata122
Tangent Types (Érintőtípusok)130
Euler Rotation Controller (Euler forgatásvezérlő)136
Pivots Points (Forgópontok)138
Objektumcsatolás139
Forward kinematikát használó animáció létrehozása141
Konklúzió142
Animáció létrehozása és a vezérlőtípusok megváltoztatása143
Célok143
Bevezetés143
Kamerák143
Kamerák beállítása144
A Path Constraint (Útvonalkényszer)151
Path Constraint (Útvonalkényszer) hozzárendelése153
A mozgás szüneteltetése egy útvonal mentén155
Animációk képszámításai159
Konklúzió164
Animációs gyakorlat165
Célok165
Bevezetés165
Egyszerű animáció165
Animációs módosítók167
Hierarchiák létrehozása172
Részelemek animálása174
Animáció segítők (helpers)176
Animációvezérlés179
Konklúzió180
Formák181
Célok181
Bevezetés181
Spline formák létrehozása184
Formák szerkesztése191
Az Edit Spline (Spline szerkesztése) módosító192
Forma módosítók205
Konklúzió213
További objektumok és módosítók215
Célok215
Bevezetés215
A módosítók alapjai215
A Modifier Stack Display (Módosítóverem)216
Néhány módosító218
Symmetry Modifier (Szimmetria módosító)223
Compound Objects (Összetett objektumok)225
Loftok231
Loftok szerkesztése232
Connect (Összekapcsolt)236
Patch Modeling (Folt modellezés)239
Konklúzió246
Alacsony poligonszámú modellezés247
Célok247
Bevezetés247
Objektumok és alobjektumok248
Az alacsony poligonszámú modellezés alapjai255
Konklúzió290
Bevezetés a Material Editor (Anyagszerkesztő) használatába291
Célok291
Bevezetés291
Material Editor (Anyagszerkesztő) alapok291
A Material Editor (Anyagszerkesztő) testreszabása297
Basic Material Parameters (Egyszerű anyagparaméterek)304
A Standard anyag304
Konklúzió319
Leképezett anyagminták létrehozása321
Célok321
Bevezetés321
Anyagok321
Bitképek és procedurális minták322
Mintacsatornák324
Anyagok létrehozása331
UVW leképezés342
Konklúzió348
Anyagok gyakorlat349
Célok349
Bevezetés349
Konklúzió364
Fényforrások és a Scanline képszámító365
Célok365
Bevezetés365
A fény tulajdonságai367
Free (Szabad) és Target (Célkövető) fényforrások368
Fényforrás paraméterek370
A megvilágítás alapvető fogalmai387
Konklúzió392
Fejlett megvilágítás393
Célok393
Bevezetés393
Mi is az a globális illumináció?393
Light Tracer (Fénykövető)(394
Radiosity395
Fényforrások395
Advanced Lighting Override Material (Fejlett megvilágítást felülvezérlő anyag)412
Advanced Lighting Renderers (Fejlett megvilágítás képszámítók)412
Konklúzió435
Kamerák és képszámítás437
Célok437
Bevezetés437
Kamera alapok438
Kameraszög438
Lencsék440
Mélységélesség441
Kamerák létrehozása442
Rendering (Képszámítás)451
Konklúzió469
Jelenet létrehozása gyakorlat471
Célok471
Bevezetés471
A jelenet elemeinek modellezése471
Anyagok létrehozása473
Radiosity megvilágítás létrehozása478
Radiosity használatával képszámított animáció484
Fénykövető képszámítás486
Konklúzió487
Egész napos gyakorlat489
Célok489
Hogyan tovább?490
Konklúzió497
Egyéb discreet tréningforrások499
Discreet tréningközpontok499
Discreet E-learning (E-tanulás)499
A Discreet oktató DVD499

Pia Maffei

Pia Maffei műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Pia Maffei könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem