kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Aurum DTP Stúdió |
---|---|
Kiadás helye: | Tiszaföldvár |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 390 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 15 cm |
ISBN: | 963-03-5121-8 |
Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. |
Bevezető | 3 |
Kezelőfelület | 5 |
A program beállításai | 6 |
Megjelenítés | 16 |
Lebegő paletták | 22 |
Modellezési technikák | 23 |
Új primitívek | 23 |
Pyramid | 23 |
Prism | 24 |
Torus Knot | 24 |
ChamferBox | 26 |
ChamferCyl | 27 |
OilTank | 27 |
Capsule | 28 |
Spindle | 28 |
L-Ext | 29 |
C-Ext | 29 |
Gengon | 30 |
Összetett objektumok | 31 |
Scatter | 31 |
Conform | 39 |
Connect | 43 |
ShapeMerge | 47 |
Építészeti elemek - ajtók | 51 |
Pivot Door | 51 |
Sliding Door | 52 |
BiFold Door | 52 |
Ajtók paraméterei | 53 |
Építészeti elemek - ablakok | 56 |
Awning Window | 57 |
Casement Window | 58 |
Fixed Window | 58 |
Pivoted Window | 59 |
Projected Window | 60 |
Sliding | 61 |
Részecskerendszerek | 63 |
PArray | 63 |
Basic Parameters | 64 |
Particle Generation | 65 |
Particle Type | 70 |
Particle Rotation | 76 |
Object Motion Inheritance | 77 |
Bubble Motion | 78 |
Particle Spawn | 79 |
Load/Save Presets | 83 |
Super Spray | 84 |
Basic Parameters | 84 |
Particle Generation | 86 |
Particle Type | 90 |
Blizzard | 94 |
Basic Parameters | 94 |
Particle Generation | 95 |
Particle Cloud | 96 |
Basic Parameters | 97 |
Particle Generation | 98 |
NURBS objektumok | 103 |
A NURBS objektumok felépítése | 105 |
NURBS a gyakorlaban | 110 |
NURBS görbe létrehozása | 110 |
NURBS felület készítése | 115 |
NURBS görbék szerkesztése | 116 |
NURBS pontok létrehozása, szerkesztése | 123 |
NURBS felületek létrehozása, szerkesztése | 127 |
NURBS tárgyak animációja | 139 |
NURBS felületek anyagjellemzői | 141 |
NURBS paraméterek referenciája | 143 |
Görbék közvetlen létrehozása | 143 |
Point Curve | 143 |
CV Curve | 145 |
Felületek közvetlen létrehozása | 147 |
Point Surface | 147 |
CV Surface | 148 |
NURBS közvetett létrehozása | 149 |
NURBS objektumok módosítása | 150 |
Általános paraméterek | 151 |
Curve Approximation | 152 |
Surface Approximation | 153 |
NURBS Sub-Objectek létrehozása | 157 |
Pontok létrehozása | 157 |
Görbék létrehozása | 163 |
Felületek létrehozása | 169 |
NURBS Sub-Objectek módosítása, szerkesztése | 175 |
Point sub-objectek | 175 |
Curve sub-objectek | 179 |
Curve CV sub-objectek | 183 |
Surface sub-objectek | 186 |
Surface CV sub-objectek | 190 |
Import sub-objectek | 193 |
Módosítók | 195 |
MAX Standard módosítók | 197 |
Affect Region | 197 |
Bevel Profile | 199 |
Cap Holes | 200 |
Delete Mesh | 201 |
Delete Spline | 201 |
Displace | 201 |
Extrude | 202 |
Free Form Deform | 202 |
Face Extrude | 206 |
Lathe | 207 |
Lattice | 207 |
Mesh Select | 210 |
MeshSmooth | 212 |
Mirror | 214 |
NCurve Sel | 214 |
NSurf Sel | 214 |
Optimize | 215 |
Preserve | 215 |
Spline Select | 217 |
Tesselate | 217 |
UVW Xform | 218 |
MAX Surface módosítók | 219 |
Camera Map | 219 |
Smooth | 220 |
STL-Check | 221 |
UVW Map | 222 |
Unwrap UVW | 222 |
Spline Edit módosítók | 224 |
Fillet/Chamfer | 224 |
Trim/Extend | 225 |
MAX Additional módosítók | 226 |
Patch Deform | 226 |
Path Deform | 227 |
Spherify | 228 |
Surf Deform | 228 |
Space Warps módosítók | 229 |
Camera Map | 229 |
Map Scaler | 229 |
Patch Deform | 230 |
Path Deform | 230 |
Surf Deform | 230 |
Térgörbítők | 231 |
Geometric/Deformable térgörbítők | 232 |
Bomb | 232 |
Conform | 233 |
Displace | 234 |
FFD | 234 |
Particle & Dinamics térgörbítők | 235 |
Displace | 235 |
Motor | 235 |
PBomb | 238 |
PathFollow | 239 |
Push | 242 |
SDeflector | 243 |
UDeflector | 244 |
Modifier Based térgörbítők | 244 |
Bend | 245 |
Noise | 245 |
Skew | 245 |
Stretch | 245 |
Taper | 245 |
Twist | 245 |
Dinamika | 247 |
Bevezetés a dinamikába | 248 |
Pattogás | 248 |
Bevezetés a dinamikába | 248 |
Pattogás | 248 |
Kuglipálya | 251 |
Dinamikus rendszeren kívüli mozgások | 253 |
A dinamika paraméterei | 254 |
Dinamikus materialok | 254 |
Dynamics redőny | 254 |
Timing&Simulation redőny | 257 |
Edit Object panel | 258 |
Animáció | 263 |
Új animációs kiegészítések | 263 |
Global sávok | 265 |
Video Post sávok | 266 |
Track View segédeszközök | 267 |
Új vezérlők | 268 |
Attachment vezérlő | 269 |
Barycentric Morph vezérlő | 271 |
Color RGB | 272 |
Link vezérlő | 272 |
Motion Capture | 273 |
Motion Capture referencia | 275 |
On/Off vezérlő | 282 |
Position XYZ vezérlő | 282 |
Surface vezérlő | 282 |
Script vezérlő | 283 |
Waveform vezérlő | 284 |
VideoPost | 287 |
Adobe Premiere Transition Filter | 287 |
Adobe Premiere Video Filter | 289 |
Contrast | 289 |
Lens Effektusok | 290 |
Lens Effect Flare | 292 |
Prefs | 295 |
Glow | 298 |
Ring | 299 |
A Sec (Auto Secondary Flares) | 299 |
M Sec (Manual Secondary Flare) | 300 |
Rays | 301 |
Star | 302 |
Streak | 303 |
Inferno | 303 |
Lens Effect Focus | 305 |
Lens Effect Glow | 306 |
Properties | 307 |
Preferences | 308 |
Gradient | 309 |
Inferno | 309 |
Lens Effect Hilight | 310 |
Geometry | 310 |
Negative | 311 |
Starfield | 311 |
Material Editor | 313 |
Anyagjellemzők | 315 |
Raytrace Material | 315 |
Standard Material | 325 |
Top/Bottom Material | 326 |
Mintázatok | 327 |
Adobe Premiere Plug-In Filter | 328 |
Cellular | 329 |
Falloff | 330 |
Flat Mirror | 332 |
Output | 333 |
Particle Age | 333 |
Particle Mblur | 334 |
Perlin Marble | 335 |
Planet | 336 |
Raytrace | 337 |
Reflect/Refract | 340 |
RGB Multiply | 341 |
Smoke | 341 |
Speckle | 342 |
Splat | 342 |
Stucco | 343 |
Thin Wall Refract | 343 |
Vertex Color | 344 |
Water | 345 |
Utilities | 347 |
ASCII Object Output | 347 |
Asset Manager | 348 |
Assign Vertex Colors | 350 |
Camera Match | 351 |
Collapse | 352 |
Follow/Bank | 353 |
IFL Manager | 354 |
Level of Detail | 355 |
Link Inheritance | 356 |
MAX Script | 357 |
Measure | 357 |
Motion Capture | 357 |
Poligon Counter | 359 |
Rescale World Units | 359 |
Reset Xform | 360 |
Strokes | 360 |
Surface Approximation | 364 |
Tartalomjegyzék | 365 |
Tárgymutató | 375 |