1.059.290

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

30 éves a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing tanszéke

Szerző
Budapest
Kiadó: Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 245 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 16 cm
ISBN: 963-503-243-9
Megjegyzés: Fekete-fehér és színes fotók, színes ábrák találhatók benne.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Előszó5
A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem19
Az egyetem "időszámítása" előtti idők19
Megalakul a Magyar Közgazdaságtudományi Egyetem21
Az egyetem múltja és jelene22
A tanszék megalakulásátől napjainkig röviden25
A marketing tanszék31
Képzési programok31
A marketing szakirányú képzés a 70-es években31
Képzéskorszerűsítés a nyolcvanas években39
Újdonságok a képzésben a 90-es években42
A képzés jelenlegi struktúrája és a hallgatói létszám46
Az oktatott tantárgyak tartalmi jellemzői a kezdetektől napjainkig54
Tantárgystruktúra az induláskor54
Tapasztalatokon alapuló folyamatos megújulás58
A tanszék dolgozói63
A tanszéki állomány összetételének alakulása63
Tanszéki jövedelmek, források68
Hallgatói értékelések70
A tanszéki kérdőív alapján történő értékelés70
A marketing főszakirány és a marketingkommunikáció mellékszakirány megítélése74
A marketing tanszék 30 év alatt elért eredményei79
A marketing tanszék publikációs tevékenysége az 1970-2000 közötti időszakban83
Tanszéki oktatómunka képzési formánként79
A marketing tanszék publikációs tevékenysége az 1970-2000 közötti időszakban83
Tanszéki kutatások91
Tanszéki oktatói-hallgatói díjak, kitüntetések106
A marketing tanszék nemzetközi tevékenysége108
Tanszéki stratégiai elképzelések (200-2010)113
"Így látjuk mi" - utószó helyett119
Mire jók az amerikai esettanulmányok? (Hofmeister Tóth Ágnes)120
A marketing tanszék kétszer öt éve 1978-1988 (Bauer András)122
Egy 26 éve végzett hallgató gondolatai (Berács József)126
Interjú Móricz Évával128
A matematika tanszéktől a marketing tanszékig (Simon Judit)130
Visszatérés a bölcsőhöz (Kollin Ferencné)134
...emlékek...történések 30-40 év távlatából (Molnár László)136
Interjú Sándor Imrével a marketingkommunikáció szakirány oktatásáról139
Találkozás a marketinggel (Molnár Dezső)141
Melléklet147
1. sz. melléklet: A marketing tanszéken dolgozók rövid életrajza147
2. sz. melléklet: A marketing tanszéken dolgozók kiemelt publikációi167
3. sz. melléklet: A marketing szakirányon végzett szakközgazdász hallgatók névsora221
4. sz. melléklet: A marketing tanszéken egyetemi doktori címet szerzők listája229
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
30 éves a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing tanszéke 30 éves a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing tanszéke

A javított tartalomjegyzéket a kötetbe ragasztották.

Állapot:
2.610 Ft
1.300 ,-Ft 50
10 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
30 éves a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing tanszéke 30 éves a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing tanszéke 30 éves a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing tanszéke
Állapot:
2.610 ,-Ft
21 pont kapható
Kosárba