1.062.337

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

25 szokás, ami üzletkötőket sikeressé tesz

25 hiba, amit üzletkötők rendszeresen elkövetnek-és hogyan kerülheted el őket

Szerző
Fordító
Budapest
Kiadó: Bagolyvár Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 106 oldal
Sorozatcím: Üzletkötés
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 18 cm x 12 cm
ISBN: 963-9071-61-7
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

25 szokás, ami üzletkötőket kiemelkedően sikeressé tesz.
Minden területen találkozhatunk üzletkötőkkel, akik kiemelkednek társaik közül. Ugyanazt a terméket, ugyanazt a szolgáltatást értékesítik, ugyanazokkal a vevőjelöltekkel beszélnek, mint társaik, mégis sokkal eredményesebbek náluk. Hogyan csinálják?
25 hiba, amit üzletkötők rendszeresen elkövetnek.
Nem egy üzletkötő teszi fel magának időnként a kérdést: "Lehet, hogy saját hibámbjól vesztettem el ezt az üzletet?" Igen, sokszor pontosan ez történik nem egy keményen dolgozó, szakmáját szerető üzletkötővel. Melyek ezek a hibák és hogyan kerülhetők el?
Stephan Schiffman több mint 250 000 üzletkötőt képzett ki olyan cégeknél, mint Airborne Express, AT&T Information Systems, Chemical Bank, Manufacturers Hanover Trust, Motorola, Prudential-Bache, Smith Barney és az U. S. Healthcare. Elnöke a DEI Management Groupnak és szerzője a magyarul is megjelent Bizonyítottan működő hideghívási technikáknak, amely rövid idő alatt népszerű lett... Tovább

Fülszöveg

25 szokás, ami üzletkötőket kiemelkedően sikeressé tesz.
Minden területen találkozhatunk üzletkötőkkel, akik kiemelkednek társaik közül. Ugyanazt a terméket, ugyanazt a szolgáltatást értékesítik, ugyanazokkal a vevőjelöltekkel beszélnek, mint társaik, mégis sokkal eredményesebbek náluk. Hogyan csinálják?
25 hiba, amit üzletkötők rendszeresen elkövetnek.
Nem egy üzletkötő teszi fel magának időnként a kérdést: "Lehet, hogy saját hibámbjól vesztettem el ezt az üzletet?" Igen, sokszor pontosan ez történik nem egy keményen dolgozó, szakmáját szerető üzletkötővel. Melyek ezek a hibák és hogyan kerülhetők el?
Stephan Schiffman több mint 250 000 üzletkötőt képzett ki olyan cégeknél, mint Airborne Express, AT&T Information Systems, Chemical Bank, Manufacturers Hanover Trust, Motorola, Prudential-Bache, Smith Barney és az U. S. Healthcare. Elnöke a DEI Management Groupnak és szerzője a magyarul is megjelent Bizonyítottan működő hideghívási technikáknak, amely rövid idő alatt népszerű lett a hazai üzletkötők és befektetési tanácsadók körében. Vissza

Tartalom

1. szokás: Magatartásod azt sugározza, érdemes veled üzletet kötni!11
2. szokás: A helyes kérdéseket tedd fel!14
3. szokás: Irányítsd a beszélgetést!18
4. szokás: Törekedj érdemi kapcsolatra!22
5. szokás: Derítsd ki a legfontosabb szükségleteket, követelményeket!26
6. szokás: Ne siettesd a kötést, még akkor sem, ha egy vevő "az öledbe hull!"30
7. szokás: Kutasd, hogyan alkalmazható a terméked vagy szolgáltatásod nem szokványos célokra!32
8. szokás: Viselkedj tanácsadóként (mert hiszen az vagy)!35
9. szokás: Az első megbeszélésen állapodj meg egy második találkozó időpontjában!38
10. szokás: Készíts feljegyzéseket!41
11. szokás: Készíts tervet minden új vevőjelölttel!44
12. szokás: Kérj tippeket lehetséges vevőkre!47
13. szokás: Légy lelkes!51
14. szokás: Bizonyítsd hozzáértésedet!54
15. szokás: Az igazat mondd! (könnyebb emlékezni rá!)57
16. szokás: Állandóan ösztönözd magad!61
17. szokás: Kezdj korán!64
18. szokás: Olvass rendszeresen szakmai publikációkat (saját cégedet és az ügyfelekét is)!67
19. szokás: A megbeszélést követő napon igazold vissza a látogatást!69
20. szokás: Tarts előadásokat üzleti és civil csoportoknak!72
21. szokás: Segíts másokat a sikerben!75
22. szokás: Vállald a felelősséget a kudarccal végződött bemutatókért is!78
23. szokás: Ne csapd be magad céged megítélésében!81
24. szokás: Mondd el mindenkinek, kinek dolgozol, és mit adsz el!83
25. szokás: Őrizd meg a humorérzékedet!86
25 hiba89
1. hiba: Nem vagy megszállottja a szakmádnak58
2. hiba: Nem hallgatod figyelmesen a vevőjelöltet61
3. hiba: Nem éled bele magad a vevőjelölt helyzetébe64
4. hiba: Ellenfélként kezeled a vevőjelöltet66
5. hiba: Hagyod, hogy a figyelmed elkalandozzék69
6. hiba: Nem jegyzetelsz71
7. hiba: Elhanyagolod az ügyfélkövetést73
8. hiba: Nem tartasz kapcsolatot korábbi üzletfelekkel75
9. hiba. Nem tervezed meg hatékonyan a napodat76
10. hiba: Nem ügyelsz a megjelenésedre78
11. hiba: Rosszul használod az üzletkötés eszközeit79
12. hiba: Nem a vevőjelölt szemszögéből nézed a dolgokat81
13. hiba: Nem vagy büszke a munkádra82
14. hiba: Győzködsz, ahelyett, hogy megoldást kínálnál az ügyfélnek85
15. hiba: Lebecsülöd a vevőjelölt intelligenciáját87
16. hiba: Nem vagy naprakész88
17. hiba: Sietteted a kötést90
18. hiba: Nem aknázod ki a referenciák erejét92
19. hiba: Nem tekinted magad egyenrangúnak a vevőjelölttel94
20. hiba: Hajlamos vagy arra, hogy az ígérkező nagy üzletet biztosnak tekintsd96
21. hiba: Az elutasítást személyes sértésként kezeled98
22. hiba: Nem vállalod a felelősséget100
23. hiba: Lebecsülöd a vevőkeresés fontosságát102
24. hiba: A negatívumokra fókuszálsz103
25. hiba: Hiányzik belőled a versenyszellem105

Stephan Schiffman

Stephan Schiffman műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Stephan Schiffman könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem