1.058.304

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Új könyv

Nagy Média Könyv 2008.

Szerző

Kiadó: PROFESSIONAL PUBLISHING HUNGAR
Kiadás éve:
Oldalszám:
Nyelv:
Méret:
ISBN: 17894298

Tartalom

2008-ban ismét megjelent a Nagy Média Könyv, a magyarországi marketing és kommunikációs szakma alapvető kézikönyve, mely tematikusan és vizuálisan bemutatja a hazai médiumokat:oa médiumokban felhasználható kreatív megoldásokat,oalapárakatoelérhető felületeketoszakmai kontaktokat, melyek az iparág bármely szektorában dolgozó piaci szereplő számára fontosak lehetnek. A Nagy Média Könyv olyan kiadvány, amelynek ott a helye minden kommunikációs és marketing szakember polcán! A Nagy Média Könyv fejezeteiSzerkesztőségi tartalomNyomtatott média oPrint oNaplilap oHetilap oHavilap oIdőszaki kiadványok oEgyéb Telekommunikáció oTv oRádió oMozi OnlineOutdoorIndoorÜgynökségek oMédiatervezők oSaleshouse-ok Média adatbankokSzakmai szövetségekIndex többféle csoportosításban
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Nagy Média Könyv 2008.

Olvasatlan példány

Állapot: Új
9.900 Ft
9.405,-Ft
Kosárba