Grafikus által aláírt példány. Molnár C. Pál hat eredeti fametszete az Új Testamentumhoz.
Minden táblán a fametszetek alatt
Molnár C. Pál ceruzával írt monogramja látható.
A mappa a következő metszeteket tartalmazza:
- Mária és Erzsébet
- Szent család
- Három királyok
- Menekülés Egyptomba
- Keresztelő Szent János
- Az olajfák hegyén
Hat fekete-fehér, 35 cm x 24,5 cm nagyságú fametszettel illusztrált kiadás. A mappa a tartalomjegyzéken kívül más szöveges részt nem tartalmaz, hátlapján ceruzás feljegyzés látható. Nyomatott az eredeti dúcokról Löbl Dávid és Fia Nyomdájában.
Kiadói papírmappában lévő példány feliratozatlan mappagerinccel, hat metszettel, hiánytalan állapotban.
Molnár C. Pál (Battonya, 1894. április 28. – Budapest, 1981. július 11.) magyar festő, grafikus. 1915-1918 között a budapesti Képzőművészeti Főiskola rajz szakán végzett. Mestere Szinyei Merse Pál volt. A főiskola befejezése után Genfben, majd Párizsban élt. Úgy tanult, hogy a Louvre-ban másolta a nagy klasszikusok képeit. 1923-ban hazatért. Irodalmi műveket illusztrált, valamint fametszeteket készített és plakátokat tervezett. 1926-ban Giotto di Bondone azonos című alkotásának hatására festett "Szent Ferenc a madaraknak prédikál" c. festményével három évre ösztöndíjat nyert Gerevich Tibor által a római Collegium Hungaricumba. Az 1930-as évektől a festészet lett alkotói tevékenységének fő területe. Budapesti műtermében dolgozott, nyaranként pedig Zsennyén alkotott. Eközben számos egyházi és állami megbízást kapott freskófestésre mind Budapesten, mind vidéken. A klasszikus hagyományokat tisztelte, de korának irányzatai sem hagyták hidegen és beleépítette azokat egyéni művészetébe. Tudott élni a szecesszió, a szimbolizmus, a szürrealizmus s a nagybányai iskola hagyományaival, művészetét mind a mai napig tisztelik, szeretik és értik. Igen termékeny alkotó volt, haláláig alkotott, a festés, a rajzolás volt életerejének fenntartója. Műveiben a mediterrán hangulat a neoklasszicista nyugalommal párosul. Így oldódik fel nála a nyugtalanság, a mozgalmasság az elmélyülésben, végső soron a transzcendenciában.